niedziela, 11 listopada 2012

45. DO ŚWIRÓW

PONIEWAŻ ELIZA MA ZAPALENIE OSKRZELI I JEST OSŁABIONA POPROSIŁA MNIE O OPUBLIKOWANIE KOMUNIKATU CO CZYNIĘ NA MOIM BLOGU Z NAJWIĘKSZĄ PRZYJEMNOŚCIĄ




DO ŚWIRÓW

Trudno, sprawy zaszły za daleko, więc zbiorę się choć mi b.trudno (mam zapalenie oskrzeli) i napiszę kilka słów. Publikuję od jakiegoś czasu na platformie liiil.pl. Znalazłam się tam przez przypadek, po prostu jeden z blogerów opublikował tam moją notkę. I tak zaczęła się moja przygoda z liiil.pl. Promocji przybywało, nie powiem, było miło. Ale zaczęły się "podchody" zawistników próbujących zdyskredytować mnie i mój blog. Pisałam o tym w kwietniu b.r. Niektóre osoby zrobiły sobie z tej platformy opiniotwórczej coś w rodzaju konkursu, kto pierwszy ten lepszy. Bez ŻADNEGO wchodzenia w szczegóły pisałam do liiil.pl wielokrotnie aby to ukrócili - wiem że wielu z nich ma net mobilny, a więc może promować kilka razy tą samą notkę, kiedy do tych osób zajrzeć w tzw.kropki ukazywała sie nazwa mojego bloga, choć wiem że tych osób NIGDY nie promowałam. Napisałam więc na blogu jednego z nich "aby sobie klikał nawet 300 promocji dziennie ale nie życzę sobie aby przechodził przez mój blog" i się zaczęło. Za godzinę bloger Romskey pod płaszczykiem "wiadomości.onet.pl" wywalił tekst "ELIZA D.MANIPULUJE PROMOCJE LIIIL". Napisałam do liiil.pl że czas skończyć z tą zabawą, niech w końcu wezmą się w garść i coś z tym fantem zrobią. No i zrobili. Ale dla innego wichrzyciela StaryBob.blog to było mało, wywalił posta ELIZA D.OSZUSTKĄ? I ho ho dostał więcej komentarzy niż na wszystkie swoje posty przez ostatni cały rok.

Z natury jestem pogodna, staram się byc dowcipna, lubię ludzi uśmiechniętych, szczerośc i spontanicznośc. Nienawidzę fałszu, dlatego piszę co myślę, co mi serce i rozum dyktuje, ale są ludzie, którzy boją się prawdy, obiektywności, są zazdrośni, dlatego starają się takie opinie i jego autora zdyskredytowac, poniżyc, obrazić. Czego Wam przybyło Romskey i Bob po tych paszkwilach na liiil.pl?? Jesteście ważniejsi? piękniejsi? bogatsi? mądrzejsi? No?! Bo w moich oczach jesteście tylko marnościami nie wartymi pieczonej wszy.
 

Ponieważ jestem już bardzo zmęczona, na koniec mam prośbę do moich czytelników i komentatorów - JEŻELI ..podkreślam - jeżeli,  z jakichkolwiek powodów zdarzyło Wam się kliknąć PROMUJ w moją notkę nie jeden a kilka razy, NIE RÓBCIE TEGO WIĘCEJ!!! Ja nie potrzebuję oszukanych promocji nawet jeżeli było to z sympatii czy z jakiegoś innego powodu. Potrafię docenić Waszą sympatię i kocham Was bez tego. Wierzę jednak, że to nie miało miejsca. Bez wejść z liiil.pl miałam ponad 60 tys.komentarzy i 1.5 mln wejść w półtora roku od założenia mojego bloga, a to chyba o czymś mówi?!

Jeżeli Stary Bob, Romskey czy inne badziewie moralne chce wiedzieć czy promowałam nieuczciwie własne notki niech zwróci się do p.Mantiuka liiil.pl i zaznaczam, nie pozwolę NIKOMU PUBLICZNIE pluć na moje dobre imię. Zwłaszcza, że znam Wasze prawdziwe dane więc zastanówcie się zanim obrzucicie kogokolwiek błotem, bo nie do każdego się ono przyklei, ale za to wasze brudne pobudki zostaną zapamiętane przez innych. Potrzebne wam to? A teraz do dzieła Bob-stary komuchu smaruj notkę, że np.sama sobie klikam 2500 wejsc na bloga sama, a romskey może wysmarować inną, że np.sama sobie piszę komentarze...do dzieła psychole.

ELIZA

                                                              
                                                                                                         skomentuj


5 komentarzy:

  1. Elizo, postanowiłem powielić powyższą notkę u siebie, ponieważ sympatyzuję z Tobą a przede wszystkim dlatego, że nie znoszę zawistników i brzydzę się ich brudnych metod.
    Wracaj do zdrowia Elizo! Ważniejsze są sprawne oskrzela niż świry blogosfery! Czuj duch! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Laudatte, stokrotne dzięki i ukłon w imieniu Elizy. Dała mi dzis popalić, moje notki to Ona publikowała, dzis musiałem to zrobić na 2 blogach, ale dzięki pomocy żony dałem rade:) Pozdrawiam
    Marek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laudatte sprawa się rypła, niezmiernie mi przykro, trzebabylo moze nie solidaryzować się z tą sprawą, wykasowali nasze wszystkie notki, ale to nie problem, bo tak naprawdę komu potrzeba jeszcze wojny na blogach, ale widzialem, że Tobie i mnie zdjęli promocje z ostatnich notek, nie wiem czemu mnie "ukarali" i powiem szczerze ze to mnie nawet rozbawiło, przecież to dziecinnada. I już widzę jak ludzie się loguja aby promować he he. Kolokwialnie mówiąc mam to w d... i tak publikowalem sporadycznie.
      Pozdrawiam i bawimy się dalej...lub jak kto chce

      Usuń
  3. Staremu Bobowi można by rzec: ... jak nie potrafisz, nie pchaj się na afisz ! Zazdrość to bardzo brzydka przypadłość, niszczy człowieka od wewnątrz. Przykładów poszukajcie sami.
    Elizę pozdrawiam i życzę powrotu do zdrowia! Jej ostre pióro pomogło mi otworzyć oczy kilku "patriotom". Dzisiaj czytają jej bloga i pewnie promują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawiść, zazdrość i głupota. Zabawa ma granice, i głupota widać nie. Zdorowia Elizo !! Kroko jest spoko :)

    OdpowiedzUsuń

Komentuj, jeżeli masz coś do powiedzenia, chamstwa nie toleruję